محصولات غذایی ارگانیک(سالم و طبیعی)
محصولات غذایی ارگانیک(سالم و طبیعی)

محصولات غذایی ارگانیک(سالم و طبیعی)

سلام خوش آمدید

محصولات ارگانیک انار

خوردن انار چه خواصی دارد؟

* تحقیقات نشان داده است که انار 3 برابر چای سبز، آنتی اکسیدان دارد. لازم به ذکر است که نقش آنتی اکسیدان ها، حفاظت از بدن در برابر استرس ها، آلودگی های شیمیایی و میکروبی، بیماری قلبی و سرطان هاست.

انار از کلسترول بد (LDL) در برابر اکسیده شدن محافظت میکند.

*  تحقیقات نشان داده است که اگر روزی سه چهارم لیوان آب انار بنوشید و این کار را به مدت 3 ماه انجام دهید، مقدار اکسیژن بیشتری به قلب می رسد و باعث سلامتی قلب می شود. آب انار جلوی تخریبات DNA و بیماری های حاصل از تخریب آن را می گیرد.

* آب انار به کاهش خطر سرطان سینه کمک می کند. انار از سرطان پروستات جلوگیری و یا رشد آن را آهسته می کند و از سرطان پوست هم جلوگیری می کند.

* انار نه تنها موجب افزایش قند خون در بیماران دیابتی نمی شود بلکه در بهبودی وضعیت قلبی عروقی آنها و پیشگیری از صدمات ناشی از بالا بردن قند خون به قلب و عروق مفید است.

* انار از بی نظمی و اختلال در کار کلیه ها میکاهد و بطور کلی ادرارآور است و به بیماران دیالیزی کمک می کند.

* افرادی که در هفته 2 لیوان یا بیشتر آب انار می نوشند، احتمال پیشرفت و بروز آلزایمر در آنها نسبت به افرادی که در هفته نصف لیوان آب انار مصرف می کنند، 76 درصد کمتر است.  

این دسته از محصولات ارگانیک شامل فراورده های زیر می باشد:

1) آب انار ارگانیک

      لذت نوشیدن آب انار طبیعی که مستقیما از میوه تهیه گردیده همراه با طعم واقعی انار و بدون هیچگونه افزودنی و    نگهدارنده می تواند همواره در خاطر شما ماندگار شود.

   قیمت مصرف کننده: 1 لیتری 5500تومان

2) سس انار

      سس انار فرآورده ای محتوی کنسانتره انار، سرکه و ادویه است که دارای خواص طبیعی انار بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای سسهای چرب می باشد. ای سس می تواند همراه اکثر غذاهای ایرانی و به ویژه مرغ، ماهی، میگو، ماکارانی، کباب، سوخاری ها و انواع سالاد و فست فود مصرف شود.

   قیمت مصرف کننده: 350 گرمی 5500 تومان

3) رب انار

      رب انار خالص و بدون افزودنی با خواص طبیعی انار و تولید شده از انارهای نی ریز فارس سرشار از پتاسیم، فسفر و پلی فنول است که باعث کاهش کلسترول خون می شود.

   قیمت مصرف کننده: 330 گرمی 6000 تومان

                              280 گرمی 5000 تومان  

4) شربت انار

     شربت انار فرآورده ای محتوی کنسانتره انار است که به علت داشتن خواص طبیعی انار برای تصفیه خون بسیار کارآمد است. این شربت با طعم لذت بخش انار به راحتی امکان یک پذیرایی لوکس و سرشار از سلامتی را برای شما به ارمغان می آورد.

    قیمت مصرف کننده: هر شیشه 7000 تومان







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.